Brzdový kotouč A.B.S. 15407 Kód: 15407
- Kategorie: Brzdovy kotouc/prislusenstvi
- Výrobce:A.B.S.
- Stav produktu:normální
- Katalogový kód:15407
- EAN:8717109003468
- V nabídce od:25.01.2017
- Dostupnost:na objednávku
- Vaše cena: 983 Kč včetně DPH
- (812 Kč bez DPH)
- vnejsi prumer [mm]: 260
- sila brzdoveho kotouce v mm: 20
- rafek, pocet der: 5
- typ brzdoveho kotouce: větráno
- Kruhový vyvrt ? 2 [mm]: 98
- prumer náboje [mm]: 137
- hmotnost ( v kg ): 5,05
- vyska ( v mm ): 54
Foto | Název | Cena | ||
---|---|---|---|---|
![]() |
Píst, brzdový třmen AUTOFREN SEINSA D025716 na dotaz | AUTOFREN SEINSA |
cena na dotaz
cena na dotaz bez DPH
|
|
![]() |
Brzdový kotouč ATE 24.0120-0108.1 na objednávku | ATE |
2 433 Kč
2 011 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Brzdový kotouč BOSCH 0 986 478 218 na objednávku | BOSCH |
1 338 Kč
1 106 Kč bez DPH
|
- APEC braking DSK556
- APEC braking DSK 556
- ATE 420108
- BENDIX 561181B
- BORG & BECK BBD5133
- BOSCH 478 218D
- BRADI 09.4165.10
- BRADI 1.0905.2.4
- Brake ENGINEERING DI941651
- BREMBO 09.4165.10
- CAR 142.136
- CAR HPD 136
- COLDAX CS120961
- DELPHI BG 2128
- DÜKER 16191
- ERT 151499-C
- FAG BS 3180
- FERODO DDF 169
- GIRLING 6011151
- HAVAM HP53007
- HELLA 8DD 355 100-231
- HELLA PAGID 8DD 355 100-231
- HITEC RS 8165
- JURID 561181J
- KAWE 6210 10
- LEMFÖRDER 16792
- LPR C1051V
- METELLI 23-0037
- MGA D837
- MINTEX MDC 239
- NATIONAL NBD148
- NECTO WN343
- NK 201906
- NK 311906
- OBTEC A/S 815272706
- OPTIMAL BS-2100
- PAGID 50618
- PILENGA V170
- QUINTON HAZELL BDC 3180
- QUINTON HAZELL BSF 3180
- QUINTON HAZELL MBD3180
- REMSA 6210.10
- ROADHOUSE 6210.10
- SASIC 2004246J
- SPIDAN 80754
- SPIDAN 81666
- ST-TEMPLIN 53.110.13280
- ST-TEMPLIN 53.111.13280
- TEXTAR 92012900
- TRISCAN 8120 38105
- TRW DF1115
- USN R15407
- VALEO 186139
- WOKING D6210.10
- ZIMMERMANN 180.2012.00
- ZIMMERMANN 180 2012 00
- CITROËN CX I (MA) 2000 (75kW)
- CITROËN CX I (MA) 2000 (78kW)
- CITROËN CX I (MA) 2200 (82kW)
- CITROËN CX I (MA) 2200 (85kW)
- CITROËN CX I (MA) 2200 D (49kW)
- CITROËN CX I (MA) 2400 (85kW)
- CITROËN CX I (MA) 2400 (88kW)
- CITROËN CX I (MA) 2400 GTi (96kW)
- CITROËN CX I (MA) 2400 GTi (94kW)
- CITROËN CX I (MA) 25 D Turbo (70kW)
- CITROËN CX I (MA) 25 GTi Turbo 2 (122kW)
- CITROËN CX I (MA) 25 TRi (100kW)
- CITROËN CX I (MA) 2500 D (55kW)
- CITROËN CX I Break (MA) 2000 (75kW)
- CITROËN CX I Break (MA) 2000 (78kW)
- CITROËN CX I Break (MA) 2200 (85kW)
- CITROËN CX I Break (MA) 2200 D (49kW)
- CITROËN CX I Break (MA) 2400 (88kW)
- CITROËN CX I Break (MA) 2400 (85kW)
- CITROËN CX I Break (MA) 2400 GTi (94kW)
- CITROËN CX I Break (MA) 25 TRI (100kW)
- CITROËN CX I Break (MA) 2500 D (55kW)
- CITROËN CX I Break (MA) 2500 D Turbo (70kW)
- CITROËN CX II 20 RE (78kW)
- CITROËN CX II 22 TRS (83kW)
- CITROËN CX II 22 TRS (85kW)
- CITROËN CX II 25 D (54kW)
- CITROËN CX II 25 D Turbo (70kW)
- CITROËN CX II 25 D Turbo (88kW)
- CITROËN CX II 25 GTi (89kW)
- CITROËN CX II 25 GTi Turbo 2 (115kW)
- CITROËN CX II 25 GTi Turbo 2 (122kW)
- CITROËN CX II 25 TRi (100kW)
- CITROËN CX II Break 20 (78kW)
- CITROËN CX II Break 22 TRS (83kW)
- CITROËN CX II Break 22TRS (85kW)
- CITROËN CX II Break 25 D (54kW)
- CITROËN CX II Break 25 D Turbo 2 (88kW)
- CITROËN CX II Break 25 i (89kW)
- CITROËN CX II Break 25 TRI (100kW)
- CITROËN CX II Break 2500 D Turbo (70kW)